آزمایشگاه ژنتیک دكتر زینلی » تشخیص پیش از تولد » بهترین آزمایشگاه پی جی دی
۸ دقیقه

بهترین آزمایشگاه پی جی دی

بهترین آزمایشگاه پی جی دی

امروزه تعیین جنسیت با پی جی دی بسیار محبوب است چرا که کمک می کند تا از ابتلای جنین به ژن های مخرب و اختلالات ژنتیکی جلوگیری شود.یکی از مهم ترین دغدغه های زوجین برای انجام این تست یافتن بهترین آزمایشگاه پی جی دی است که بتواند اطلاعات دقیق و درستی در اختیارشان قرار داده و عملکرد صحیحی در زمان انجام آن داشته باشد. یک آزمایشگاه معتبر که بتوان به آن اعتماد نمود و نتایج صحیحی دریافت کرد باید ویژگی های بسیار بارزی را در اختیار داشته باشد و تجربه و تخصص بسیار زیادی برای انجام امور ژنتیکی در اختیار داشته باشد. در این مطلب سعی داریم که اطلاعاتی مفید برای انتخاب بهترین آزمایشگاه پی جی دی در اختیارتان قرار دهیم .

بهترین آزمایشگاه پی جی دی

بهترین آزمایشگاه برای تست پی جی دی چه ویژگی دارد؟

بهترین آزمایشگاه برای پی جی دی باید امکانات و تجهیزات روز دنیا را در اختیار داشته باشد تا با کیفیت و دقت ویژه بتواند بررسی های لازم را انجام دهد. انجام آزمایشات باید بدون خطا و در اسرع وقت انجام شود چرا که زوجین برای انجام چنین آزمایشی امید به تولد نوزاد سالم بدون مشکلات ژنتیکی را دارند. متاسفانه امروزه بیماری های ناشناخته و شناخته شده ی بسیاری در ارتباط با ژنتیک وجود دارد که بهترین گزینه برای بارداری های پر خطر استفاده از روش پی جی دی است که بتواند ژن های مخرب را از ژن های سالم تشخیص و عمل لقاح جنین سالم را انجام دهد. در این خصوص است که تجهیزات آزمایشگاهی نیز باید به روز و مطابق با آخرین تغییرات روز دنیا باشد. نتایج به پزشک کمک می کند که بیماری را بهتر تشخیص داده و درمان آن را نیز دقیق تر آغاز کند بهترین آزمایشگاه کمک می کند که با تشخیص بیماری های ارثی و ژنتیکی اقداماتی جهت کنترل و پیشگیری از ابتلا به آن را پیش بگیرید. بسیاری از افرادی که دارای سابقه خانوادگی در بیماری های ارثی و ژنتیکی هستند و یا از این بیماری ها رنج می برند، می توانند با تشخیص به موقع و انجام آزمایشات صحیح درمان لازم را لحاظ کرده و یا نسبت به پیشگیری آن اقدام کنند. در بسیاری از موارد که افراد دارای فرزندان با معلولیت ذهنی و جسمی هستند، با انجام آزمایشات ساده ژنتیک در دوران بارداری و یا قبل از آن می‌تواند از تولد نوزادان با مشکلات ژنتیکی جلوگیری نمایند.

در زمان انتخاب بهترین آزمایشگاه پی جی دی موارد زیر حائز اهمیت هستند:

داشتن اطمینان خاطر از نتیجه

یکی از مهم ترین مسائل در زمان انتخاب بهترین آزمایشگاه ژنتیک این است که شما اطمینان داشته باشید نتایج دقیق و درست ارائه می شوند، پاسخ های مطمئن و امن از آزمایشگاه دریافت می کنید و مطمئن هستید که نتیجه نهایی هرچه باشد دقیق ترین و صحیح ترین حالت ممکن را داشته است. آزمایشگاه دکتر زینلی با سالها تجربه در زمینه انجام آزمایشات ژنتیک پزشکی به صورت کاملا تخصصی و دقیق آزمایشات را انجام و نتایج را کاملاً دقیق و روشن ارائه می نماید از این رو می توانید برای انجام تعیین جنسیت با روش پی جی دی به این مرکز مراجعه و مشاوره های تخصصی ژنتیک را دریافت نمایید. این مرکز به بهترین و به روز ترین امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی مجهز است که امور تعیین جنسیت و تشخیص بیماری های ژنتیکی را به خوبی انجام می دهد.

ارائه مشاوره دقیق و صادقانه

آزمایشگاه باید با شما صادق باشد و در زمان مشاوره اگر نیاز به برخی از موارد نیز شما را از انجام آن منع و یا اگر آزمایش خاصی را نیاز دارید آن را توصیه نماید. در هر صورت اینکه دلسوزانه و صمیمی رفتار شود به شما احساس بهتری خواهد داد از این رو در زمان مشورت با آزمایشگاه های مختلف این مورد را در نظر بگیرید که هرچه با شما صادق تر باشند بعد از اعلام نتیجه و دریافت آن احساس بهتری خواهید داشت. دادن وعده و وعید های دروغین به غیر از مسائل مالی ممکن از نظر روحی شما را تحت فشار قرار دهد. در این صورت بهترین گزینه آزمایشگاهی است که صادقانه بتواند شما را در این مسیر یاری کند. مشاوره دقیق و صادقانه کمک می کند که فرد به خوبی آزمایشی که مورد نیاز است را انجام داده و بعد از دریافت نتایج نسبت به تصمیم گیری های لازم اقدام نماید. این مشاوره ها در آزمایشگاه ژنتیک دکتر زینعلی توسط متخصصین ژنتیک و افراد فوق تخصص انجام می شود که کمک بزرگی در انتخاب آزمایش مورد نظر و نحوه انجام آن به شما خواهد نمود. شما در جلسات مشاوره قبل از انجام آزمایش انتظارات و نگرانی های خود را بیان کرده و در طی مشاوره ای که از شما می شود نیازهایی که برای انجام آزمایش وجود دارد مشخص می گردد. مشاوره صادقانه کمک می کند که شما زودتر به نتیجه رسیده و همینطور در زمان مناسب درمان های لازم را آغاز نمایید.

اشتراک گذاری مطلب:

فاو آیکن

آزمایشگاه ژنتیک دكتر زینلی

بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه ژنتیک پزشکی کشور دارای گواهینامه ایزو ۱۵۱۸۹
مجتمع کوثر ، مرکزی تشخیصی و تحقیقاتی در بخش خصوصی کشور می باشد. این مجتمع شامل آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی، مرکز پژوهشی ژنتیک انسانی کوثر (با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و شرکت زیست فناوری کوثر می باشد که کارشناسان جوان و نخبه در آن مشغول به کار هستند. این مرکز دانش بنیان زیر نظر دکتر سیروس زینلی اداره می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =